Ma 2017. október 19. csütörtök, Nándor névnapja van
 
 
 
 
 
 

 

Tápiósági Polgármesteri Hivatal
a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Tápiósági Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.

A pályázat részletei...

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony                    

Foglalkoztatás jellege:

Részmunkaidő, heti 20 órás

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2253 Tápióság, Bicskei út 3.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet 19. pénzügyi igazgatási feladatok II. besorolási osztály.

Ellátandó feladatok:

Általános pénzügyi, gazdálkodási feladatok. Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati számviteli, pénzügyi, gazdálkodási és könyvvezetési feladatok végrehajtása; MÁK által kért jelentések, adatszolgáltatások határidőre történő elkészítése, megküldése. Vagyonmérleg összeállítása, vagyonváltozás nyilvántartása, vagyonleltár elkészítése.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Önkormányzati és intézményi gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása. Pénzügyi igazgatási feladatok.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) 1/2014. sz. jegyzői utasítás az Egységes Közszolgálati Szabályzatról, 1/2017. sz. jegyzői utasítás a Cafetéria Szabályzatról rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középfokú képesítés, mérlegképes könyvelő,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola,
  • Hasonló munkakörben szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • közigazgatási szakvizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz (A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerint
  • Iskolai végzettséget igazoló dokumentum másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány;
  • Nyilatkozat arról, hogy a véleményezésben és az elbírálásban résztvevők a pályázati anyagban foglalt személyes adatokat megismerhetik (adatvédelmi nyilatkozat).

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. június 23.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Pap Anikó nyújt, a 06-29-465-667 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Tápiósági Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2253 Tápióság, Bicskei út 3. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1121/2017., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
  • Elektronikus úton dr. Pap Anikó részére a Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges. e-mail címen keresztül
  • Személyesen: dr. Pap Anikó, Pest megye, 2253 Tápióság, Bicskei út 3.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

Az állás betöltéséről a benyújtott pályázatok tartalma alapján a munkáltatói jogkör gyakorlója, a jegyző dönt a polgármester véleményének figyelembevételével. A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A kinevezési jogkör gyakorlója 6 hónap próbaidőt köt ki.

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. június 28.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • tapiosag.hu - 2017. május 22.
  • Tápióság hivatalos facebook oldala - 2017. május 22.

Statisztika

Összes látogató:895129


Jelenleg online

Guests : 29 guests online