Ma 2024. november 24. vasárnap, Emma névnapja van

Tápióság Varroda

 

 

 

 

 

Tápióság Község Önkormányzata, mint főszervező, pályázatot hirdet a 2017-es Vasszamarak Fesztivál kizárólagos Büfé (étel és ital) szolgáltatás üzemeltetésére, az ezzel kapcsolatos engedéllyel rendelkező vállalkozások számára.

Pályázati felhívás

A fesztivál programtervezete

      

 

A rendezvény időpontja: 2017. június 23-25.

A rendezvény helyszíne: Tápióság, Cifrakert (2253 Tápióság, Papp Károly u. 1.)

Várható vendégek száma: 1100 – 1500

A bérleti díjjal kapcsolatos ajánlatokat, lezárt borítékban, 2017. április 25. (kedd) 16:00-ig kérjük elküldeni, Halasi Anita polgármester részére, az Önkormányzat címére. (2253 Tápióság, Bicskei u. 3.)

A rendezvény ideje alatt a kizárólagos büfé területbérlet jogát az ajánlata alapján legmagasabb pontszámot kapott pályázó nyeri.

A Büfé területbérleti jog alá az alábbi termékek tartoznak:

  • Üdítők, alkoholos italok, koktélok, kávé, cappucino, reggeli italok, tea, tej, kakaó;
  • Hideg/Meleg ételek, Főtt ételek, sültek, szendvicsek, lángos, hot-dog, hamburger, gyros;
  • Friss pékáru;

A Büfé területbérleti jog alá nem tartoznak az alábbi termékek:

  • Édességek, cukorkák, vattacukor, aszalt gyümölcsök, friss gyümölcsök;
  • Kürtöskalács, fánk, churros;
  • Fagylalt;
  • Spirál krumpli;
  • egyéb édességnek, desszertnek minősülő termékek;

 

A pályázat benyújtásával a vállalkozó vállalja, hogy:

  • a becsült látogatószámhoz mérten határozza meg a kiszolgáló személyzet számát. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a rendezvény bármely időpontjában, a sorban állás időtartama nem lehet több mint max 10 perc;
  • a rendezvény második és harmadik napján (szombaton és vasárnap) az ételkínálatában biztosít, hideg/meleg reggelit;
  • a rendezvény második napján (szombaton) az ételkínálatában biztosít meleg főtt, húsos egytálételt, (Pl.: gulyásleves, vagy pörkölt, stb.);
  • árpolitikájának meghatározásánál tekintettel van a fesztivál szervezőinek ajánlására;
  • a vállalt bérleti díj összegét, egy összegben, a területbérleti szerződés megkötését követő 5 munkanapon belül megfizeti az Önkormányzat számára (készpénzben a házipénztárba vagy átutalással);
  • a vendéglátó hely megjelenése illeszkedik a Fesztivál arculatához;

 

A Főszervező az alábbiakat biztosítja:

  • a legideálisabb kitelepülési pontokat a büfé számára, közös megegyezés alapján (pl. színpad közelében);
  • 3x16A áramvételi lehetőséget;
  • hidegvíz kiállási lehetőséget;
  • a vendéglátó blokkok közelében hulladékgyűjtő helyet, ahol lezárt zsákokban tudják elhelyezni a hulladékot;
  • 2 db autóbehajtási engedélyt a fesztivál területére;
  • a személyzet részére belépőt biztosítunk;

 

Részvétel alapfeltételei:

  • A vállalkozónak az élelmiszerforgalmazásra, és tárolásra előírt szakhatósági előírások figyelembevételével kell a büfét üzemeltetnie.
  • A pályázat sikeressége esetén a kiíró területbérleti szerződést köt határozott időtartamra – a rendezvény időtartamára - a pályázóval.
  • A pályázaton minden természetes és jogi személy, gazdasági társaság, egyéni vállalkozó, és ezek konzorciuma részt vehet.
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát az alábbiakra:
    • Az ajánlatot tevő adatait, rövid cégismertetőjét, jelenlegi üzletének (tevékenységének) rövid bemutatását.
    • Az ajánlat benyújtásának határidejétől számított 30 nap ajánlati kötöttség vállalása.
    • A cégbírósági bejegyzés vagy vállalkozói igazolvány másolatát
    • Köztartozásmentes igazolás
    • A tervezett szolgáltatás bemutatása arra vonatkozóan, hogy pontosan milyen termékekkel (főbb ételek, italok tételes felsorolása) és milyen árszínvonalon kívánja a vendégek ellátását biztosítani.
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi információkat:
    • a rendezvényen megvalósítandó kitelepülés bemutatása, leírása, ha van rá lehetőség, fotókkal alátámasztva;
    • a kitelepülésnél használt konyhatechnológiai eszközök felsorolása, teljesítménnyel együtt (Watt, Kilowatt);
  • a vállalkozó a pályázat benyújtásával tudomásul veszi, hogy Lengyel Kálmán, az önkormányzattal kötött hosszú távú megállapodás értelmében, a pályázati kiírástól függetlenül, hot-dog-ot árusíthat a rendezvény mindkét napját.

 

  • Kiemeltem fontos kötelezettség, hogy a bérlő feladata a tevékenységhez szükséges hatósági és szakhatósági engedélyek beszerzése, illetve annak vállalása, hogy a szükséges berendezéseket, eszközöket, mindenki a saját maga költségén kell biztosítsa.

 

Érvényesség:

Érvénytelen az az ajánlat,

  • amely nem a kiírásban meghatározott vagy nem a megjelölt helyen és időben került benyújtásra;
  • amely nem határozza meg egyértelműen a fizetendő bérleti díjat;
  • amely nem felel meg a kiírás „Részvétel alapfeltételei” pontban felsorolt valamennyi feltételnek.

 

Az elbírálás szempontjai:

  • A legmagasabb bérleti díjat ajánló vállalkozó
  • A büfében árusított termékek változatossága (étel, ital)

 

 

Pontozási rendszer részletei:

1. A bérleti díj összegére tett ajánlat vonatkozásában:

Pontkiosztási módszer: hasznossági függvény, az adott ajánlattevői megajánláshoz rendelt pontszámokat az alábbi táblázat tartalmazza:

 

Minimum és maximum bérleti díj (Ft)

Pontérték

0-50.000 Ft

1

50.001 Ft-100.000 Ft

10

100.001 Ft- 200.000 Ft

20

200.001 Ft-300.000 Ft

30

300.001 Ft-350.000 Ft

40

350.001 Ft-400.000 Ft

55

450.001 Ft- 500.000 Ft

60

500.001 Ft-550.000 Ft

75

550.001 Ft-600.000 Ft

80

≥600.001 Ft

100

                                                            

2. A büfében árusított termékek változatossága az ajánlat vonatkozásában:

Pontkiosztási módszer: hasznossági függvény, az adott ajánlattevői megajánláshoz rendelt pontszámokat az alábbi táblázat tartalmazza:

 

                       Étel változatossága (fajta)        

Pontérték

1-3 fajta étel

1

4-6 fajta étel

11

≥ 6 fajta étel

21

 

A legmagasabb elérhető pontszám: 121

 

Az ajánlatok felbontása

Az ajánlatok felbontására a Tápiósági Polgármesteri Hivatalban, az ajánlatok benyújtásának határidejét követően április 28-ig kerül sor.

A pályázatok felbontásáról, és a tanácskozásról, jegyzőkönyv készül.

A kiíró a pályázatok felbontása után, azonos összegű ajánlatok esetén tárgyalást kezdeményezhet. Új ajánlattételre valamennyi érvényes pályázatot benyújtó felkérhető.

A pályázatok értékelését követően az ajánlatok az alapján kerülnek rangsorolásra, hogy összességében melyik ajánlattevő tesz kedvezőbb ajánlatot.

A végső döntést, a pályázat nyertesét, a képviselő testület egyszerű többségű szavazással dönti el.

 

Szerződéskötés:

A nyertes ajánlattevő az ajánlata alapján, 2017. május 26. napjáig köteles területbérleti szerződést kötni a pályázat kiírójával.

Amennyiben ezen időpontig a pályázó nem köti meg a szerződést az önkormányzattal, úgy az önkormányzat a szerződéskötéstől elállhat és a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlattevővel kötheti meg, vagy újabb pályázatot írhat ki.

 

Egyebek:

A bérletre meghirdetett terület előzetes egyeztetést követően megtekinthető.

A pályázatot kiíró Tápióság Község Önkormányzata a felmerülő kérdések esetén rendelkezésre áll a pályázó számára. Kapcsolattartó személyek: Halasi Anita (06-20/218-1866) és Toldi Miklós (06-20/218-2238)

 

A rendezvény marketing tevékenysége:

 

  • Rádiós megjelenés a RockRádióban, 3 héten keresztül reklámspotok, nyereményjátékok, telefonos beszélgetés a RockReggelben;
  • Mozgó reklámok országszerte, autósmatricák felhelyezésével;
  • Facebook kampány, hirdetés, nyereményjáték, eseménymegosztás;
  • internetes média megjelenések: rockerek.hu, programturizmus.hu, utazzithon.hu, tapiokultura.hu, Tápió+ (internetes hír Tv);
  • Molinók kerülnek kihelyezésre a főutak mentére (4sz. főút, 31sz. főút,);
  • Plakát kihelyezés és szórólapozás a régióban;

 

A rendezvény főszervezője:

Tápióság Község Önkormányzata

képviseletében (Halasi Anita polgármester)

 

2253 Tápióság, Bicskei u. 3.

email.: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.

weblap: www.tapiosag.hu

tel.: 06-20/218-1866

                                                                                                      

Tápióság, 2017. április 11.

 

Halasi Anita
Tápióság Község Polgármestere

Polgármesteri köszöntő

Elolvasom...

 

 

Elérhetőségeink

Tápiósági Polgármesteri Hivatal

Cím:

2253 Tápióság Bicskei út 3

Tel., fax:

29-465-667 ; 29-465-575

E-mail:

hivatal@tapiosag.hu

Weboldallal, ÚjSággal

kapcsolatos észrevételek:

info@tapiosag.hu

 

Statisztika

Összes látogató:2428484


Jelenleg online

Guests : 303 guests online