|
Tápióság Község Önkormányzata, mint főszervező, pályázatot hirdet a 2017-es Vasszamarak Fesztivál kizárólagos Büfé (étel és ital) szolgáltatás üzemeltetésére, az ezzel kapcsolatos engedéllyel rendelkező vállalkozások számára.
|
A rendezvény időpontja: 2017. június 23-25.
A rendezvény helyszíne: Tápióság, Cifrakert (2253 Tápióság, Papp Károly u. 1.)
Várható vendégek száma: 1100 – 1500
A bérleti díjjal kapcsolatos ajánlatokat, lezárt borítékban, 2017. április 25. (kedd) 16:00-ig kérjük elküldeni, Halasi Anita polgármester részére, az Önkormányzat címére. (2253 Tápióság, Bicskei u. 3.)
A rendezvény ideje alatt a kizárólagos büfé területbérlet jogát az ajánlata alapján legmagasabb pontszámot kapott pályázó nyeri.
A Büfé területbérleti jog alá az alábbi termékek tartoznak:
- Üdítők, alkoholos italok, koktélok, kávé, cappucino, reggeli italok, tea, tej, kakaó;
- Hideg/Meleg ételek, Főtt ételek, sültek, szendvicsek, lángos, hot-dog, hamburger, gyros;
- Friss pékáru;
A Büfé területbérleti jog alá nem tartoznak az alábbi termékek:
- Édességek, cukorkák, vattacukor, aszalt gyümölcsök, friss gyümölcsök;
- Kürtöskalács, fánk, churros;
- Fagylalt;
- Spirál krumpli;
- egyéb édességnek, desszertnek minősülő termékek;
A pályázat benyújtásával a vállalkozó vállalja, hogy:
- a becsült látogatószámhoz mérten határozza meg a kiszolgáló személyzet számát. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a rendezvény bármely időpontjában, a sorban állás időtartama nem lehet több mint max 10 perc;
- a rendezvény második és harmadik napján (szombaton és vasárnap) az ételkínálatában biztosít, hideg/meleg reggelit;
- a rendezvény második napján (szombaton) az ételkínálatában biztosít meleg főtt, húsos egytálételt, (Pl.: gulyásleves, vagy pörkölt, stb.);
- árpolitikájának meghatározásánál tekintettel van a fesztivál szervezőinek ajánlására;
- a vállalt bérleti díj összegét, egy összegben, a területbérleti szerződés megkötését követő 5 munkanapon belül megfizeti az Önkormányzat számára (készpénzben a házipénztárba vagy átutalással);
- a vendéglátó hely megjelenése illeszkedik a Fesztivál arculatához;
A Főszervező az alábbiakat biztosítja:
- a legideálisabb kitelepülési pontokat a büfé számára, közös megegyezés alapján (pl. színpad közelében);
- 3x16A áramvételi lehetőséget;
- hidegvíz kiállási lehetőséget;
- a vendéglátó blokkok közelében hulladékgyűjtő helyet, ahol lezárt zsákokban tudják elhelyezni a hulladékot;
- 2 db autóbehajtási engedélyt a fesztivál területére;
- a személyzet részére belépőt biztosítunk;
Részvétel alapfeltételei:
- A vállalkozónak az élelmiszerforgalmazásra, és tárolásra előírt szakhatósági előírások figyelembevételével kell a büfét üzemeltetnie.
- A pályázat sikeressége esetén a kiíró területbérleti szerződést köt határozott időtartamra – a rendezvény időtartamára - a pályázóval.
- A pályázaton minden természetes és jogi személy, gazdasági társaság, egyéni vállalkozó, és ezek konzorciuma részt vehet.
- Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát az alábbiakra:
- Az ajánlatot tevő adatait, rövid cégismertetőjét, jelenlegi üzletének (tevékenységének) rövid bemutatását.
- Az ajánlat benyújtásának határidejétől számított 30 nap ajánlati kötöttség vállalása.
- A cégbírósági bejegyzés vagy vállalkozói igazolvány másolatát
- Köztartozásmentes igazolás
- A tervezett szolgáltatás bemutatása arra vonatkozóan, hogy pontosan milyen termékekkel (főbb ételek, italok tételes felsorolása) és milyen árszínvonalon kívánja a vendégek ellátását biztosítani.
- Az ajánlatnak tartalmaznia kell az alábbi információkat:
- a rendezvényen megvalósítandó kitelepülés bemutatása, leírása, ha van rá lehetőség, fotókkal alátámasztva;
- a kitelepülésnél használt konyhatechnológiai eszközök felsorolása, teljesítménnyel együtt (Watt, Kilowatt);
- a vállalkozó a pályázat benyújtásával tudomásul veszi, hogy Lengyel Kálmán, az önkormányzattal kötött hosszú távú megállapodás értelmében, a pályázati kiírástól függetlenül, hot-dog-ot árusíthat a rendezvény mindkét napját.
- Kiemeltem fontos kötelezettség, hogy a bérlő feladata a tevékenységhez szükséges hatósági és szakhatósági engedélyek beszerzése, illetve annak vállalása, hogy a szükséges berendezéseket, eszközöket, mindenki a saját maga költségén kell biztosítsa.
Érvényesség:
Érvénytelen az az ajánlat,
- amely nem a kiírásban meghatározott vagy nem a megjelölt helyen és időben került benyújtásra;
- amely nem határozza meg egyértelműen a fizetendő bérleti díjat;
- amely nem felel meg a kiírás „Részvétel alapfeltételei” pontban felsorolt valamennyi feltételnek.
Az elbírálás szempontjai:
- A legmagasabb bérleti díjat ajánló vállalkozó
- A büfében árusított termékek változatossága (étel, ital)
Pontozási rendszer részletei:
1. A bérleti díj összegére tett ajánlat vonatkozásában:
Pontkiosztási módszer: hasznossági függvény, az adott ajánlattevői megajánláshoz rendelt pontszámokat az alábbi táblázat tartalmazza:
Minimum és maximum bérleti díj (Ft)
|
Pontérték
|
0-50.000 Ft
|
1
|
50.001 Ft-100.000 Ft
|
10
|
100.001 Ft- 200.000 Ft
|
20
|
200.001 Ft-300.000 Ft
|
30
|
300.001 Ft-350.000 Ft
|
40
|
350.001 Ft-400.000 Ft
|
55
|
450.001 Ft- 500.000 Ft
|
60
|
500.001 Ft-550.000 Ft
|
75
|
550.001 Ft-600.000 Ft
|
80
|
≥600.001 Ft
|
100
|
2. A büfében árusított termékek változatossága az ajánlat vonatkozásában:
Pontkiosztási módszer: hasznossági függvény, az adott ajánlattevői megajánláshoz rendelt pontszámokat az alábbi táblázat tartalmazza:
Étel változatossága (fajta)
|
Pontérték
|
1-3 fajta étel
|
1
|
4-6 fajta étel
|
11
|
≥ 6 fajta étel
|
21
|
A legmagasabb elérhető pontszám: 121
Az ajánlatok felbontása
Az ajánlatok felbontására a Tápiósági Polgármesteri Hivatalban, az ajánlatok benyújtásának határidejét követően április 28-ig kerül sor.
A pályázatok felbontásáról, és a tanácskozásról, jegyzőkönyv készül.
A kiíró a pályázatok felbontása után, azonos összegű ajánlatok esetén tárgyalást kezdeményezhet. Új ajánlattételre valamennyi érvényes pályázatot benyújtó felkérhető.
A pályázatok értékelését követően az ajánlatok az alapján kerülnek rangsorolásra, hogy összességében melyik ajánlattevő tesz kedvezőbb ajánlatot.
A végső döntést, a pályázat nyertesét, a képviselő testület egyszerű többségű szavazással dönti el.
Szerződéskötés:
A nyertes ajánlattevő az ajánlata alapján, 2017. május 26. napjáig köteles területbérleti szerződést kötni a pályázat kiírójával.
Amennyiben ezen időpontig a pályázó nem köti meg a szerződést az önkormányzattal, úgy az önkormányzat a szerződéskötéstől elállhat és a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlattevővel kötheti meg, vagy újabb pályázatot írhat ki.
Egyebek:
A bérletre meghirdetett terület előzetes egyeztetést követően megtekinthető.
A pályázatot kiíró Tápióság Község Önkormányzata a felmerülő kérdések esetén rendelkezésre áll a pályázó számára. Kapcsolattartó személyek: Halasi Anita (06-20/218-1866) és Toldi Miklós (06-20/218-2238)
A rendezvény marketing tevékenysége:
- Rádiós megjelenés a RockRádióban, 3 héten keresztül reklámspotok, nyereményjátékok, telefonos beszélgetés a RockReggelben;
- Mozgó reklámok országszerte, autósmatricák felhelyezésével;
- Facebook kampány, hirdetés, nyereményjáték, eseménymegosztás;
- internetes média megjelenések: rockerek.hu, programturizmus.hu, utazzithon.hu, tapiokultura.hu, Tápió+ (internetes hír Tv);
- Molinók kerülnek kihelyezésre a főutak mentére (4sz. főút, 31sz. főút,);
- Plakát kihelyezés és szórólapozás a régióban;
A rendezvény főszervezője:
Tápióság Község Önkormányzata
képviseletében (Halasi Anita polgármester)
2253 Tápióság, Bicskei u. 3.
email.: Ez az email cím védett a spam robotoktól. A megtekintéséhez JavaScript szükséges.
weblap: www.tapiosag.hu
tel.: 06-20/218-1866
Tápióság, 2017. április 11.
Halasi Anita
Tápióság Község Polgármestere